Follow by Email

30 Ağustos 2013 Cuma

MOTİF BATTANİYE

Örgü battaniye aşkım tüm hızıyla devam etmekte daha örmek istediğim o kadar çok battaniye var ki...Bu motif battaniye ye kışın motiflerini örerek başlamıştım şimdi birleştiriyorum ne zamana biter artık bilemiyorum ama çok zevkli tavsiye ederim.Mutlu ve huzurlu haftasonları dilerim...

27 Ağustos 2013 Salı

BAHÇEDEN

 Dedemizin bahçesinden... Daha iki gün önce bahçede  olmamıza rağmen insan özlüyor.Ege'nin kendini en özgür hissettiği yer,dalından domates, biber alıp karnını bile doyuruyor evde kahvaltıda domatesi zorla yiyen Ege bahçede domatesi eline alıp tabi sularını akıtarak birer ikişer midesine indirmekte.
 Zavallı köpekcik Ege ile koşturmaktan yorgun düşmüş çimlerde uyukluyor.
 Çamaşırlar seriliyor mis gibi elma ağaçlarının arasına.

 Çok eğleniyor bahçede su en sevdiğimiz oyunlardan arada çamurla oynayıp şahane eserler ortaya çıkarabiliyor oğlum.Bahçede her şey serbest onun mutluluğu her şeye değer.Dönüşte arabada sızıyor resmen ağlaya sızlaya banyonun ardından gelsin uyku....



18 Ağustos 2013 Pazar

GÜZEL ŞEYLER...


Üşenme erteleme vazgeçme bu üç kelimeyi kendi kendime tekrarlıyorum neden , çünkü çoook üşengeç bir kadınım ;))Hayatta hiç bir şeyi ertelememek gerekiyor ve hiç bir şeyden vazgeçmemek....
Dekupaj'ı ve geri dönüşümleri seviyorum bu sevgimi bilen yakın çevrem bi dolu kutular getiriyorlar,hepsi boyanıp peçetelenmeyi bekliyor.Bazen bir şevkle hepsini yapasım geliyor birkaç tane boyayıp sıkılıyorum.Bunları da ara ara yaptıklarımdan mandalları kışın yapmıştım bazıları oje arkalarına da reklam magnetleri yapıştırdım.Hepsi hediye oldu bile...Üstteki beyaz bir vazoydu siyah puantiyelerle daha bi güzel oldular.Diğeri malum konserve kutusu saksı olarak kullanılmayı bekliyor.Aşağıdaki de sakız kutusu jelatini çıkarılıp peçete yapıştırıldı bi dolu atmıştım bunlardan artık atılmayacakk.


Vazgeçilmez taşlarım, bu sefer mavi uğur böceği yaptım ve arkalarına magnet yapıştırdım.Sevdim ben bunları...

13 Ağustos 2013 Salı

GERİYE KALANLAR

Büyük bir özlemle beklenen PİRAYE geldi ve gitti;((Üç kuzen ,üç azgın güzel zamanlar geçirdik biraz piraye kıskanıldı biraz sevildi.Defne de durum zaten vahimdi abla oldu hırçınlık tavan yaptı.İkinci kez hala olmanın sevincini yaşadım DURU 12 günlük oldu bile...Altta kardeşimle beraber...Biraz küçük doğdu 2250 gr 38 haftalık doğdu.Sarılık oldu hastanede kaldılar şuan herşey yolunda günde 25gr alması gerekiyormuş hem anne sütü hem mama takviyesi büyümeye çalışıyor.
 Piraye'nin doğumgününü kutladık şeker hamurlu pasta denedik kolay iş değil elimizde fazla araç gerecimizin olmamasına rağmen beğendik biz pastamızı.Kardeşim İstanbul da da bir pasta hazırlamıştı onu da bir ara yayınlarım.Bir de keçeden uğurböceği magnet ve minik kavanozlarda şekerler hazırlamış doğum gününde dağıtmak için fotoları bulamadım onlarıda birara yayınlarım.


 Bu tepsi de bayramdan kalma baklava ,sarma ve yoğurt eşimin anneannesigil böyle ikram ediyorlar.Aşağıdaki güzellik de baklava ve sarmanın sahibi haçite yennem(Hatice yenge)arkada dedemiz ve anneannemiz.