1 Şubat 2014 Cumartesi

 Büyük umutlarla kar yağmasını bekliyoruz ama bol güneşli günler yaşıyoruz.Tatil gelsin diye bekliyorduk tatilin bir haftası gitti bile.Bu dönem Ege sabahçı nasıl olacak hiç bilmiyorum uykuyu seven ana oğul nasıl alışacağız hiç kestiremiyorum.Kendim için planlarım var, Ege'yi okula bıraktıktan sonra yürüyüşe giderim diye düşünmekteyim geçen yıl verilen kilolar tekrar alındı bir yerden başlamak lazım.Uzun zamandır erken kalkmıyorum güne erken başlamak daha verimli olmamızı sağlayacak belkide...
 Yaşadığımız şehrin güzelliklerini keşfediyoruz.Belediye eski evleri restore ediyor ama kapılarında kilit keşke güzel bir amaç için kullanılabilse...

1 yorum:

  1. Ah kilo kilo:(( Eftelya'cım akşam yemeği kestim,inan 2 kilo verdim.Gündüz yiyorum ne istersem.Çok güzel bir şehirmiş burası ve evet sabahçı olmak aslında daha verimli.Hayırlısı olsun Ege için:)Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...