28 Eylül 2013 Cumartesi

OKULLU OLDUKKK

 Evet oğlum okullu oldu ama henüz YAŞASIN OKULUMUZ şarkısını söyleyemedik.Uyum haftasında yoktuk ikinci hafta ben hep yanındaydım çoğu kez sıkıldı hadi evimize gidelim dedi.Yapılan faaliyetlere hiç katılmadı okul nasıl diye soranlara çoook sıkıcı cevabını verdi.Geçtiğimiz hafta içi daha hevesliydi ama bu heves okul kapısına kadar oluyordu.Ben korkuyorum sen hep benim yanımda dur deyince çook üzülüyordum,pazartesi -salı ağlayarak bıraktım ben gidince susuyormuş ama hiç faaliyetlere katılmamış öğretmeninin peşinden hiç ayrılmamış sıkılınca öğretmeni telefon açtı gidip aldım beni görünce dünyalar onun oluyor.Diğer günler yine ağlayarak bıraktım ama tüm faaliyetlere katılmış,halinden gayet memnun tam çıkış saatinde gitmeme rağmen niye erken geldin serzenişlerinde bile bulundu.Henüz bir rutin sağlayamadık bakalım bu hafta içinde ne olacak...Ben de alışmaya çalışıyorum kendimi kötü hissettiğim zamanlar çok oluyor ama alışacağizzz.

 Arkadaşları oyun oynarken ağlamaklı bir halde hadi gidelim diyen EGE...
Sınıfımızda bir Ege daha var çok iyi anlaşıyorlar.öğretmenimiz ve EGE'ler....

1 yorum:

  1. Ayy Allah yardımcınız olsun. Yavrumun yanaklarından öpüyorum. Alışır hiç merak etmeyin.. İlk zamanlar öyle olur sonra arkadaşları oldukça çok iyi vakit geçirecektir. Canınızı sıkmayın. Allah yardımcınız olsun..
    Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...