4 Ekim 2013 Cuma

KİTAPLAR VE AYRAÇLARIM

Günler akıp gidiyor Ekim 4 olmuş bile bir koşturma içerisinde geçiyor günler.Ege okula alışmış durumda almaya gittiğimde'' niye erken geldin daha boyama yapıcaktık''cümlesini bile kurdu.Kitapları geçen kış okumuş hatta ikisini yarım bırakmıştım.Bab-ı Esrar'ı severek ve bir çırpıda okumuştum.Cezmi Ersöz her daim severek okuduğum bir yazardır.Zülfü Livaneli Son Ada'yı ve Mor Amber'i yarım bıraktım bir türlü sonunu getiremedim.Kitaplar kardeşimindi ayraç hediyeleriyle iade edildi.Abeslenglerin ikisi akrilik boya ile boyanıp atık malzemelerle süslendi.Love yazan desenli bant, siyah olanda peçete dekupaj.
Güzel bir hafta sonu diliyorum.

1 yorum:

  1. Kitap okuman çok güzel,insanı biraz alıp başka diyarlara götürüyor tüm koşturmacanın içinde.Ege için çok sevindim,yuvayı sevmesi harika birşey,başarılar diliyorum ona:)Ayraçlar çok şeker olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...