28 Aralık 2013 Cumartesi

KARIŞIK

 Halasının kuzusu DURU,artık 5 aylık oldu görmeyince çook özlüyoruz.Ege abisi şarkılar besteliyor o da çok seviyor ama ablası Defne kuşu kıskançlık krizlerine girip Ege'yi yaklaştırmıyor.Badisini ben yaptım demek isterdim.Boyamalar küçük hala, canım kardeşime ait.Ev ahalisi bugün erken uyudu ben de hiç uyku yok gündüz çay ve kahve içtim artık sabaha kadar bakarım.Bugünlerde yoğunuz eşimin teyzesi geldi daha önce yazmıştım kötü bir hastalıkla mücadele ediyor.Kemoterapiden önce evine gelmek istedi şuan için her şey iyi,inşallah daha da iyi olacak.Herşeyin başının sağlık olduğunu düşünüp bol bol şükrediyoruz.

 Örgülerin sahibi Duru,en üstteki yeleğin rengine bayıldım renklerin uyumu şahane olmuş.Ananesi Duru için örmüş,fikir olması açısından sizinle paylaşayım dedim.
 Bu battaniyeyi de annem ördü şu aralar bir örgü battaniye aşkıdır gidiyor.Bir ara onlarıda yayınlarım.Biraz karışık bir yazı oldu gecenin 24.00 de yazınca sanırım böyle oluyor.Sağlık ve mutluluk dolu günler diilerim.

1 yorum:

  1. hastalara şifa diliyorum öncelikle, teyzeyede,umarım sağlığına kavuşur. Örgülerde çok güzel olmuş, Duru iyi günlerde giysin maşallah çok tatlı.

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...