7 Ocak 2014 Salı

ÖRGÜ BERELER

 Yeniyıl,bize  umutlar,güzellikler,sürprizler en çoook da sağlık getirsin.2014 den 7 gün gitmiş bile,zaman çok acımasız...Her anın tadını çıkaralım zamanın telafisi yok.
Geçen aydan kalan örgülerim,üç tane daha ördüğüm bere var ama fotoğraflamayı unutmuşum.Burdan kardeşime duyrulur hala fotoğraf beklemekteyimmm.Bu bereleride Piraye'me ördüm  güzel günlerde kullansın balım.Pembeli olan ör-sök bere artık bilmeyen yoktur.Mor olan da 3 ilmek başlanıp her sırada artırarak iki şiş dolana kadar  sonrasında 6 sıra lastik ördüm ve bitirdim.Tam ucuna kadar dikmedim iki yana da ponpon yaptım tepeye de ponpon ve beremiz bitti.Turunculu olan da Ege 'nin beresi 2 yıl oldu öreli çok severek kullanıyor.Bu modeli Derya Baykal da görmüştüm umarım anlatabilmişimdir.Bu arada fotolar bloğa eklenince ters dönüyor bir türlü anlayamadım ;((


1 yorum:

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...