22 Aralık 2013 Pazar

YERLİ MALI HAFTASI KUTLADIK


 Tutum Yatırım ve Türk Malları Haftasını kutladık ilk gösterimizdi çok heyacanlandık ama şiirimizi hiç unutmadan büyük bir coşkuyla okudu.Günlerdir partimiz var diye gezindi onunla beraber biz de yeniden şiirler şarkılar öğreniyoruz.Bugünlerdeki şarkımız ''Ben bir Elma kurduyum'' Dün yemek yaparken kendimi bu şarkının nakaratını söylerken buldum;))Kırt kırt narini nini nooomm;))
   Gösterinin sonlarına doğru uykumuz geldi huzursuzlandı ödevlerimizi alıp Ege'nin deyimiyle partiden erken ayrıldık.

 Arada tatlı kaçamaklar yapıyoruz bu da onlardan biri PELTE...Pekmez,un ve su daha masum bir tatlı kaçamak kendimi böyle kandırıyorum.Ege de puding niyetine yiyor karamelli puding diyor.
  Aşağıdaki foto da bugüne ait dünden beri sis var  ve aşırı soğuk -7 sabah kalktığımızda ağaçlar böyleydi.Ege umudunu yitirmeden kar yağmasını bekliyor,karın mevsimi geçmedi değil mi?Diye de soruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...